25.10.15

Tilarit

Olen kauan miettinyt ja ajatellut jos aloitaisin tekemään tilareita..Nyt olen tehnyt päätöksen. Aloitan tekemään tilareita! Tämä on siis päätetty mutta kestää vielä kauan kunnes aloitan tekemään. Pitää suunnitella tarkasti. Aloitan siis rauhalliseen tahtiin kuvaamaan kanags varastoja ym. ja tehdä kotisivuille tilarisivun. Mutta voisin kuvitella että keväällä tämä kaikki olisi valmista ja silloin olen valmis ottamaan tilareita vastaan. Laitan tottakai instagramiin tästä myös infoa sitten keväällä niin että kaikki saavat infon.

Ajattelin että tämä olisi hyvää sanoa etukäteen niin että voisitte ehkä vähän miettiä (?) jos haluasitte tilata, ne jotka ovat innostuneita. Tekisin aluksi vain fleece hevosia mutta voisin sitten miettiä jos aloittaisin myös tekemään pörrö/erikoiskankaasta hevosia. Tämä on siksi koska en ole tehnyt sillä tavalla pörrö hevosia vaan ihan fleece hevosia. Ja minulla ei ole paljon kokemusta niistä mutta voisin kokeilla tehdä semmosen ja katsoa jos se olenkaan onnistuu.

Hinta olisi sopiva, tottakai. En voi ihan tarkasti sanoa vielä mutta 20-30 euron välillä. Tavallinen fleece hevonen olisi ehkä 25 euroa sisältäen postikulut. Ja saisi tottakai myös tilata varusteita, suitsia, riimuja, loimia jne. Mutta tottakai myös lisähintaan. Mutta en halua laittaa hevosia ja varusteita liian kalliiksi niin millainen olisi sopiva hinta? Teidän mielestä.

Eli syksyn, talven, joulun, loppu talven aikana suunnittelen tätä ja otan tämän esiin taas keväällä.

Tallin uusin asukas! ps. Kaikki hepat tässä postauksessa ovat minun tekemiä. 

Tärkeä poni:3
Puss<3
Ensinmmäinen tilari jonka olen tehnyt..
Jos joku miettii että hei..? Ensimmäinen tilari, teetkö siis tilareita jo nyt? En tee, tai itseasiassa teen mutta just nyt vaan tutuille :) Sitten keväällä kaikki saavat tilata.

Anteeksi myös tämä myöhäinen posatus. Sen olisi pitänyt tulla perjantaina mutta en vaan ehtinyt sitä kirjoittaa niin se tulee nyt pari päivää myöhässä. Minulla oli silti ihan tosi kiva viikonloppu, toivottavasti teilläkin oli <3
Uusi syksyinen ulkoasu myös blogissa ja kotisivuilla. Mitäs pidätte? Ensi postaukseen asti pidä hauska viikko :) //Immali                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti