16.1.15

Uusi asukas! ;)

Moi. 
(Minun mielestä on tullut monta postauksia missä kerron uusista asukaista) 
Nohh... tässä tulee vielä yksi semmonen postaus. Mutta tällä kertaa ei ole mikään tavallinen poni tullit. En ole tilannut tai ostannut hepan vaan olen tehnyt itse. Se ei ole myös kangaskeppari vaan...

...sukkakeppari. Tämä on tallin ensinmmäinen sukkakeppari ja olen myös tehnyt sen itse. ;)

Olen pari päivää, viikon tehnyt tätä heppa ja sen piti olla pikku yllätys teille. Olen joka päivä kudonnut ja kudonnut ja nyt se on valmis ja olen itse tyytyväinen tulokseen. Tein koko hepan harmaalla villalangalla. Harja on valkoista teddy lankaa ja ponilla on vaalenuksia silmien sekä turpan ympärillä. Korvat ovat myös harmaata villalankaa ja ne on myös kudottu. Silmät sekä sieraimet ovat tehty mustasta nahasta ja pilkku silmien päällä on valkoista kynsilakkaa. Poni on helppo täyttää joka on todella hyvä mutta keppi on juuri nyt aika lyhyt (joka ei itseasiassa haittaa) mutta ostan ehkä toisen pidemmän joskus kun olen kaupassa. 

Rotu: Amerikanshetlanninponi
Skp: Ruuna 
Säkä: 110 cm 
Käyttö: Este, (koulu) yleis. 

Nimeä en ole vielä keksinnyt eli ehdotuksia saa tosi mielellään antaa :)


#Poni <3








Noin, tässä oli pari kuvaa ponista. (Laitan nykyään parempia kuvia, parempi laatu jne.)Nimi ehdotuksia sekä mielipiteitä ponista saa tosi mielellään antaa! :)

Nähdään ensi postauksessa! ;) Ps. Sunnuntaina Eve tulee tänne käymään eli siitä tulee postaus kun vaan kerkeän sen tehdä. 

//Immali :) 

4 kommenttia:

  1. Voi kun niin suloinen poni! <3 Noi korvatkin... awws :3
    Nimiehdotuksia en osaa antaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii,Kiitos tosi paljon! <3 Ja ei se mitään :)

      Poista
  2. Cinnabon olisi hyvä nimi :D Ja lempinimi joku Bon, Cabo, Nabo :)

    VastaaPoista