1.8.14

Eurokangas reissu!

Moi!
Tänään olin kaupungilla Kokkolassa ja Eurokangas kauppa oli mun paras kauppa. <3 Niin kun minä sanoin I Love Eurokangas <3
Eurokangas ostokset olivat aika paljon mutta halpa.Viisi kangasta/nahkaa tuli mun mukaan. Ja olen tosi tyytyväinen!!! ;)Kaikki Eurokangas ostokset yhteensä: 20.47 euroa

 Alhaalta ylös:
1. Harmaata polarfleeceä. Hepan tekoon.  0.500m
2. Oranssia polarfleeceä. Loimiin jne. <3 0.450m
3. Lehmä-velboa <3 Hepan tekoon  0.500m
4.Beessiä  Elano-keinonahkaa  <3 Suitsiin jne.  0.200m
5. Tummanharmaa Elano-keinonahkaa<3 Suitsiin jne. 0.200m

Kävin myös Anttilassa ja löysin  Huurre lankaa <3 Se oli tarjouksessa, 4.00 euroa

1.Mustaa, valkoista ja ruskeaa (värisekoitus) Huurre-lankaa <3
Olen tosi tyytyväinen ostoksiin :) 
Koulutunnilla
Kävin just Kickin kanssa vähän treenaamassa koulua. Meni hyvin, Kick oli kiltti ja reipas.

Heti kun tulen kotiin niin teen: Minun kangas ja Lanka varasto + muuta pikkutavaraa
On 3 osaa.
1. Kangas-varasto
2. Lanka-varasto 
3. Muuta pikkutavaraa


//Immali 

2 kommenttia: