5.3.16

Liebster Award

Vaikka olen lopettanut keppareiden ratsastelu niin yritän vastata näihin kysymyksiin. Minut haastoi Jalla (hänen bloginsa löydät tästä)


Säännöt haasteen toteuttamiseen:
1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi.
2. Laita palkinto (kuva) blogiisi.
3. Vastaa palkinnon antajan esittämiin kysymyksiin (niitä on 11).
4. Nimeä 5-11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa, ja mielestäsi ansaitsevat palkinnon.
5. Laadi 11 kysymystä joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.
6. Lisää palkinnon säännöt postaukseesi (nämä tästä näin).
7. Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he ymmärtävät mistä on kyse.

Jallan kysymykset: 

Mikä on horoskooppisi ja miten selittäisit luonteesi lyhyesti? 
- Olen vaaka. Olen kiltti, rauhallinen, hauska ja olen (yleensä) ystävällinen kaikille. 

Perustele mikä on parasta keppihevosissa!
- Just nyt tilareiden tekeminen. 

Este-ennätyksesi?
- Ehkä 90cm?

Tärkein keppihevostilaisuus missä olet käynyt?
- Varmaan SM-kisat 2014 tai Kuunkukan syyskisat.

Menetkö jouluratsastukselle aaton aamuna? Millaisen lenkin käyt silloin?
- 2015 en käynyt, koska olin Yhdysvalloissa jouluna. Aikaisemmina vuosina olen käynyt mutta silloin vaan joku lyhyt lenkki.  

Lempikappaleesi jonka tahtiin ratsastat?
- En tiedä yhtään, en ratsasta enään. :/

Onko sinulla paljon harrastajakavereita?
- Joo, monet ovat lopettaneet keppihevosharrastuksen mutta olemme kuitenkin kavereita. <3

Oletko allerginen millekkään?
- Minulla on laktoosi-intoleranssi ja olen allerginen raa´alle porkkanalle.

Onnistuneimmat suitset jotka olet tehnyt? 
- Lemoneten tai Limbon suitset. 

Millaisia blogeja seuraat?
- Just nyt vaan ruotsalaisia kauneus blogeja.

Kenen kädenjälkeä ihailet a) varusteiden kannalta ja b) hevosten kannalta?
- En tiedä, teen nykyään hevoseni itse mutta ennen tykkäsin paljon Vuokon hevosista. 


Haastan Siccen (joka ei varmaan ole enään aktiivinen mutta laitan hänelle sopivia kysymyksiä) 

1. Miksi lopetit keppihevosharrastuksen?
2. Teetkö vielä jotain keppihevosten kanssa? esim. tilareita.
3. Ajoitko myydä keppihevosesi?
4. Onko sinulla mitään harrastuksia?
5. Olet koskaan kisannut keppihevosen kanssa?
6. Mikä on/oli sinun rakkain keppihevosesi?
7. Oletko koskaan myynyt keppihevosen?
8. Oletko luonteltaan enemmän hiljainen tai puhutko paljon?
9. Viihdytkö koulussa?
10. Millainen keppihevostalli sinulla on/oli?
11. Jos et ole enään aktiivinen, luuletko että tulet olemman taas aktiivinen tulevaisuudessa?

//Immali




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti